jakura

pocztowe

MB Profil roznoszenie ulotek przez profesjonalistów

Czy dystrybucja bezadresowa i kolportaż ulotek i przeprowadzane badania rynku mogą przynieść powodzenie? Firmy i osoby, które jej spróbowały twierdzą, że tak. Oczywiście, nie chodzi nam tutaj o rozdawanie materiałów i surowców budowlanych zupełnie za darmo, bo jeszcze taki cud się nie narodził, żeby takie akcje zaczęły przynosić korzystne profity finansowe. Chodzi nam o dystrybucje w postaci ulotek. Przygotować je może każda dobra agencja reklamowa. Kilkaset ulotek sprzedawanych jest w pakietach za określoną cenę. Warto porwać się na taki sposób promocji, ponieważ zawsze będzie on zapadał w pamięci anonimowym odbiorcom reklamy. Ulotka reklamowa stworzona pod dystrybucję bezadresową, jeżeli jest stworzona dla przedsiębiorstwa zajmującego się sprzedażą artykułów budowlanych, powinna zawierać rozpiskę cenową oraz korzystne fotografie najchętniej kupowanych produktów. Na blankiecie ulotki należy wymienić największe zalety towarów rzutujące na ich przydatność i skuteczność. Dobór kolorów powinien być taki, by połączyć surowość barwy materiału budowlanego z jakimś ciepłym budzącym pozytywne skojarzenia tłem. W wypadku promowania branży budowlanej najodpowiedniejszą ulotką będzie ta w formie rozkładanej na 3 części. Na każdej z nich zmieszczą się zarówno fotografie, jak i opisy szczegółowe wybranych produktów z całej gamy dostępnych.