jakura

korespondencja masowa

Korespondencja masowa - praktyczne zastosowanie

W jaki sposób wypromować swoją księgarnię na najbardziej nowoczesny punkt sprzedaży książek w mieście? Czy trzeba stosować częste upusty i rabaty dla stałych klientów? Czy oprócz tego istnieją jeszcze jakieś inne sposoby na to, aby przyciągnąć do czytania, a co najważniejsze kupowania coraz szersze grono odbiorców? Tajemniczy klient może się bardzo przydać w momencie, gdy prowadząc biznes książkowy przyjdzie nam walczyć o każdego nowego klienta. Koperta, do której zapakowane zostaną ulotki promujące czytelnictwo oraz wszelkiego rodzaju promocje w naszym punkcie sprzedaży książek powinna mieć ciekawy dizajn. Oczywiście, kluczowe znaczenie ma logo naszej firmy. Powinno być wyraźnej wielkości oraz łatwo rozpoznawalne. Dyskretny element graficzny na kopercie powinien zachęcać adresata do jej otwarcia i przyjrzenia się propozycjom umieszczonym w wiadomości listownej. Wielu uważa, że używanie poczty tradycyjnej w celu wypromowania biznesu to przeżytek. Nic bardziej mylnego. Maile bowiem zignorować jest znacznie łatwiej, niż wiadomość na papierze. Zachęcająco na adresata działać będzie nie tylko wiadomość w formie fizycznej, ale także szczegóły, choćby zapach drukowanego papieru. Drobiazgi mają znaczenie.